• Regulamin

Regulamin Sklepu internetowego
www.funectric.pl z dnia 12.03.2024

 

Ogólne Warunki Sprzedaży dla umów zawieranych na odległość – regulamin.

Spis treści:

I. Postanowienia Ogólne
II. Przedmiot Sprzedaży
III. Realizacja zamówienia
IV. Dostawa
V. Zwroty, Prawo do odstąpienia od umowy
VI. RODO
VII. Reklamacje
VIII. Instrukcja odbioru przesyłki


Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

——————————————————

 

 

 

Treść Regulaminu:

Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin niniejszy stanowi integralną część umowy sprzedaży oferowanych produktów dostępnych na platformie www.funelectric.pl.
  2. Osobą uprawnioną do zakupu, klientem może być każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności prawnej, która wskazuje w zamówieniu niezbędne dane niezbędne do przeprowadzenia transakcji.
  3. Każdy Klient, który dokonuje zakupu produktów zobowiązuje się do zapoznania się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

 

 Przedmiot Sprzedaży

  1. Produkty oferowane do sprzedaży znajdują się na stronie internetowej sklepu www.funelectric.pl oraz na innych platformach e-commerce, takich jak Allegro, OLX, Nokaut, Ceneo, Google Merchant, a także w pasażach handlowych i na tablicach ogłoszeniowych.
  2. Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe, pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. W przypadku innych produktów, ich stan będzie jednoznacznie opisany w treści oferty.
  3. Ceny produktów podane są w formie cen brutto i zawierają obowiązujący podatek VAT. Koszt wysyłki nie jest uwzględniony w cenie podanej na stronie. Wartość przesyłki i pakowania skutera wynosi 600 zł brutto i zostaje doliczona do ceny produktu. Wszystkie ceny są wyrażone w polskich złotych (PLN).
  4. www.funelectric.pl dokonuje cały czas bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronach.
  5. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
  • przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata) na podstawie zamówienia lub faktury proforma;
  • w systemie ratalnym świadczonym przez serwis Tpay,
  • gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu,
  • poprzez serwis Tpay – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu Tpay
  1. Akceptując Regulamin, Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest jednoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Sprzedawca zapewnia autentyczność pochodzenia oraz integralność treści wystawianych i przesyłanych faktur elektronicznych. Dążymy do zapewnienia Państwu usług na jak najwyższym poziomie i zgodnie z obowiązującym prawem.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Kupującego przy jego rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT, a także za podanie błędnego adresu wysyłki i godzin odbioru towaru od kuriera.
  3. Każda faktura w formie elektronicznej zostanie dostarczona Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. W przypadku zmiany adresu e-mail Klienta, konieczne jest poinformowanie Sprzedawcy drogą pisemną lub elektroniczną. Jeżeli Klient nie poinformuje Sprzedawcy o zmianie adresu e-mail, wszelka korespondencja wysyłana na dotychczasowy adres e-mail będzie uznana za prawidłowo doręczoną.
    W praktyce do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura, a na życzenie Klienta możemy również przesłać ten dokument drogą elektroniczną. Każdy Klient ma prawo do wycofania zgody zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia poprzez pisemne oświadczenie. W przypadku wycofania zgody od dnia następującego po doręczeniu oświadczenia Klienta, firma www.iamelectric.pl zostaje pozbawiona prawa do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
  4. Ceny towarów zawierają koszt gospodarowania odpadami KGO.

III. Realizacja zamówienia

  1. Dokonując zamówienia na witrynie www.funelectric.pl Kupujący zobowiązuje się każdorazowo do akceptacji regulaminu i zgadza się z obowiązkiem zapłaty za towar wraz z kosztami logistycznymi.
  2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy), nie jest konieczna rejestracja. Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:
  • dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.funelectric.pl;
  • jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatów zniżek i towarów promocyjnych;
  • jest uprawniony do udziału w konkursach i promocjach;
  1. Po dokonaniu rejestracji Kupujący/Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
  2. Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
  3. Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
  • Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie firmy funelectric.pl oraz na ich przetwarzanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.09.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883). Jednocześnie jest świadomy, że dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy przez Sprzedającego.
  • informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy www.funelectric.pl;
  • akceptuje postanowienia Regulaminu;
  • może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach;
  1. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, i nie jest wymagane do realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym. Klient ma zawsze prawo dostępu do podanych treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  2. Informujemy, że w razie zmian w Regulaminie użytkownik zostanie poinformowany przy pierwszym logowaniu po wejściu w życie nowych zapisów. Akceptacja zmian w Regulaminie będzie możliwa poprzez potwierdzenie/kliknięcie komunikatu na stronie logowania w naszym serwisie. Klient nie będący zarejestrowanym użytkownikiem, za każdym razem powinien zapoznać się z treścią Regulaminu przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
  3. Brak akceptacji zmian w Regulaminie spowoduje automatyczne wyrejestrowanie się z serwisu. Warto jednak zauważyć, że w przypadku Użytkowników biorących udział w rozpoczętych transakcjach przed zmianą Regulaminu, obowiązują one warunki ustalone w Regulaminie obowiązującym w momencie rozpoczęcia transakcji. Nowe zapisy Regulaminu nie wpływają na już nabyte prawa Użytkowników serwisu.
  4. Zmiany Regulaminu  wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www.funelectric.pl z zastrzeżeniem, że transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie tych  zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
  5. W celu zakupu produktów w sklepie internetowym należy kliknąć wybrany produkt/y i dodać do koszyka, a następnie dokonać zamówienia.
  6. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 14 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.

IV. Dostawa.
  1. Realizacja dostaw produktów zakupionych w naszym sklepie Internetowym www.funelectric.pl oraz na innych platformach sprzedażowych jest możliwa wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku zakupów w innych krajach UE prosimy o kontakt indywidualny.
  2. Zamówione produkty zostaną dostarczone za pośrednictwem współpracującej i sprawdzonej przez nas firmy kurierskiej, zgodnie z preferencjami podanymi podczas składania zamówienia.
  3. Klient ma także możliwość odbioru zamówionego sprzętu osobiście w siedzibie firmy, u dealera lub w sklepie stacjonarnym po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
  4. Koszt dostawy produktów jest określony w dostępnym cenniku podczas składania zamówienia.
  5. W sytuacji niedostępności zamówionego produktu, Sprzedający może zrealizować świadczenie zastępcze o takiej samej jakości i przeznaczeniu, informując wcześniej Klienta. Klient ma prawo odmówić przyjęcia zastępczego świadczenia i zrezygnować z umowy, z zachowaniem prawa do zwrotu towaru i poniesionych kosztów.
  6. Po dostarczeniu paczki przez kuriera, odbiór wymaga pisemnego potwierdzenia. Po wydaniu towaru Klient otrzymuje prawo własności, odpowiedzialność oraz ryzyko związane z użytkowaniem towaru.
  7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń sprzętu powiązanych z dostawą, należy sporządzić protokół szkody z firmą kurierską i powiadomić Sprzedającego. Firma kurierska ma 7 dni na sporządzenie protokołu, dlatego zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki przy odbiorze lub podpisanie odbioru bez sprawdzania zawartości.
  8. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń sprzętu związanych z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się zgłoszenie reklamacji w ciągu 1-2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

 

V. Prawo do odstąpienia od umowy – Zwroty
  1. Klient, konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zaleca się wysłać listem poleconym na adres siedziby naszej firmy lub drogą elektroniczną info@funelectric.pl wraz z podpisem. Wzór oświadczenia dostępny w zakładce FORMULARZE. Zaleca się dostarczyć oświadczenie wraz z towarem lub dostarczyć towar niezwłocznie po przysłaniu oświadczenia. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wejścia w posiadanie towaru. Zwrot należności to kwota towaru, potrącona o koszt pakowania i realizacji zamówienia tj. 600 zł brutto.
          Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub rzecz nietypowa zamawiana specjalnie na życzenie klienta;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1. Przy zwrocie produktów proszę pamiętać, aby zachować ich stan w jakim były wydane i stan ich opakowania w sposób nienaruszony, w tym jeśli towar zapakowany był w metalową ramę, należy zwrócić go w oryginalnym opakowaniu, gdyż  w przypadku naruszenia wyglądu i właściwości produktów Sprzedawca może pomniejszyć zwrot o koszt zapłaty za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie.
  2. Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.
  3. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym. Zwrot towaru można zlecić poprzez nasz dział wysyłek po ustaleniu firmy kurierskiej oraz stawki za wysyłkę. Opłatę za wysyłkę zwrotną ponosi Kupujący. Telefon do działu wysyłek 534-180-660 w dni robocze od PN-PT godz. 10.00 - 16.00
  4. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi konsument – klient. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Podsumowując zwracany towar odsyłacie Państwo na swój koszt (towary dostarczone na adres konsumenta nadające się do wysyłki zwykłą pocztą).
  5. Zwrot należności zostanie dokonany tą samą formą płatności jaką dokonał opłaty za towar. Czyli jeżeli opłata była wykonywana przelewem tradycyjnym, zwrot będzie przelewem, jeżeli opłata będzie przez bramki on-line banków lub innych firm finansowych, zwrot dokonamy tą samą drogą, przez tą samą bramkę, itd.
  6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Uprawnienia i obowiązki określone w pkt 54-64 Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).  Nie prowadzimy sprzedaży produktów na podstawie umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa (akwizycja itp.).Towar kupiony może być także wymieniony na inny w ciągu 14 dni.

    Uwaga! Prawo od odstąpienia od umowy dotyczy konsumentów, nie przedsiębiorców prowadzących działalność  gospodarczą tutaj dopuszczamy, różne opcje zadowolenia klienta ale uzgadniane są indywidualnie.


IV. RODO
  1. Co rozumiemy przez dane osobowe?
    Państwa dane osobowe to:
    – imię
    – nazwisko
    – adres zamieszkania
    – telefon komórkowy
    – adres e-mail
    Powyższe dane gromadzimy tylko wyłącznie w momencie dokonania przez Państwa zamówienia skutera elektrycznego bądź hulajnogi elektrycznej.
  2. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest PETPOLONIA M.KOCZOT, A.TOMA SP. JAWNA, Stryszawa 178c, NIP: 552-14-17-260 tel.: +48 531-411-661
  3. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?Wszystkie pytania prosimy kierować na adres naszej firmy emailem: info@funelectric.pl
  4. Dlaczego używamy plików „cookies” ?
    Informujemy, że korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz poznania preferencji naszych potencjalnych klientów. Masz możliwość w każdej chwili usunięcia plików cookies z poziomu ustawień swojej przeglądarki. Należy jednak pamiętać, że zablokowanie plików cookie może wpłynąć na funkcjonowanie i korzystanie z naszego serwisu.

    Podczas korzystania z platformy zbieramy Twoje dane osobowe, takie jak imię, adres e-mail czy numer telefonu, które podajesz nam poprzez formularz kontaktowy. Przetwarzanie Twoich danych odbywa się zgodnie z prawem i uzasadnionym interesem administratora danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dotyczącym ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

    Masz prawo do dostępu do Twoich danych osobowych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Zgodnie z RODO, przysługuje Ci także prawo do bycia zapomnianym oraz możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Dążymy do zapewnienia bezpieczeństwa i poufności Twoich danych, respektując Twoje prawa wynikające z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

    Wszelkie dane są przetrzymywanie na CMS (content management system), do systemu mają dostęp tylko osoby upoważnione za zgodą administratora. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

VII. Reklamacje

  1. Każdy Klient, który zawarł umowę sprzedaży, ma prawo do zgłoszenia reklamacji. Wniosek o reklamację może być złożony przez osobę, której dane widnieją na dokumencie sprzedażowym. Należy pamiętać, że prawa do reklamacji tracą ważność w przypadku odsprzedaży skutera nabywcy trzeciej osobie. Osoba trzecia nie będzie uprawniona do skorzystania z gwarancji bez dodatkowej opłaty.
  2. W przypadku wystąpienia usterki technicznej, gdy nie są zrozumiałe procedury reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  3. Aby ułatwić i przyspieszyć proces reklamacji, sugerujemy Klientom, którzy chcą zareklamować zakupiony przez nich produkt dostarczony za pośrednictwem Internetu, wypełnienie formularza dostępnego na naszej stronie internetowej w sekcji Reklamacje lub poniżej. Prosimy o podanie niezbędnych informacji, opisanie występującej wady oraz załączenie faktury sprzedażowej lub innego istotnego dowodu transakcji. W przypadku reklamacji składanej pisemnie, zalecamy podanie imienia i nazwiska, adresu, danych kontaktowych, daty zakupu, kopii dowodu zakupu, opisu reklamacji wraz z żądaniem Klienta oraz podpisu. Dzięki kompletnym informacjom proces rozpatrywania reklamacji będzie bardziej efektywny i bezproblemowy.
  4. Sprzedający ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania w prawidłowej i kompletnie wypełnionej formie. W przypadku braków lub błędów w dokumentacji reklamacyjnej, Sprzedający zwraca się do klienta o niezbędne uzupełnienie informacji. Proces decyzyjny rozpoczyna się dopiero po otrzymaniu poprawnie uzupełnionych dokumentów. Jeśli klient nie uzupełni dokumentacji w ciągu 7 dni kalendarzowych od powiadomienia przez Sprzedawcę, reklamacja może zostać odrzucona.
  5. Decyzja reklamacyjna wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej, zgodnie ze wskazanym sposobem kontaktu.

           WSPÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE REKLAMACJI

  1. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument/Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez naprawę albo wymianę na nowy. Nie może jednak żądać doprowadzenia pojazdu do stanu zgodnego z umową przez naprawę albo wymianę na nowy, jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
  2. Po uprzednim przesłaniu zgłoszenia reklamacyjnego w formie elektronicznej, reklamowany sprzęt należy dostarczyć wysyłkowo lub osobiście na adres Sprzedającego lub innego miejsca zakupu w oryginalnym opakowaniu kurierm, natomiast wysyłka zwrotna jest na koszt naszej. W celu przyspieszenia naprawy zaleca się dostarczenie towaru bezpośrednio na adres znajdujący się w karcie gwarancyjnej wraz z opisem usterki (Formularz reklamacyjny) i kopią dowodu zakupu.
  3. W przypadku naprawy reklamowanego pojazdu Konsument będzie na bieżąco informowany o postępie w pracach serwisowych. Deklarowany termin realizacji naprawy wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia produktu do Serwisu (z równocześnie przesłaną niezbędną dokumentacją reklamacyjną).
  4. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy, w przypadku gdy wymagane naprawy nie mogą być wykonane ze względu na:

    - brak dostępności części zamiennych,
    - ograniczenia importowe oraz eksportowe na urządzenia i części zamienne;
    - nieprzewidziane okoliczności uniemożliwiające wykonanie naprawy;
    - zaistnienie siły wyższej;
    - W sytuacjach wymienionych powyżej termin nie powinien jednak przekraczać 30 dni roboczych.

  5. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, w sytuacji gdy Towar został przez Kupującego zastosowany niezgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Towar, który został użyty w sposób niezgodny z jego właściwościami i przeznaczeniem.
  6. Pojazdy powypadkowe oraz rozbite nie podlegają gwarancji.
  7. Odbiór reklamowanego sprzętu następuję wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. Towar przekazany do reklamacji powinien zostać poprawnie zabezpieczony przed działaniem czynników atmosferycznych. Nieodpowiednie zabezpieczenie towaru równoznaczne będzie z odrzuceniem reklamacji.
  8. Reklamowany sprzęt należy odebrać w siedzibie firmy w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
  9. Produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827)..
  10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  11. Produkty Kaaspeed podlegają ograniczonej gwarancji producenta (link do orginalnego dokumentu i tłumaczenia). Gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy od daty zakupu e-pojazdu.

VII. Instrukcja odbioru przesyłki

  1. Kupujący odbierający od Sprzedawcy towar własnym środkiem transportu zobowiązany jest przy odbiorze osobistym do sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń opakowania zewnętrznego, tzn. sprawdzenia czy opakowanie nie jest rozdarte, wgniecione, zamoczone oraz czy posiada oryginalne taśmy.
  2. Kupujący w przypadku odbioru Towaru od kuriera ma obowiązek dokładnie sprawdzić stan przesyłki (w tym jej opakowania). Podpisanie listu przewozowego jest równoznaczne z tym, że Kupujący potwierdza, że przesyłka spełniała wszystkie wymogi.
  3. Wszelkie odstępstwa i nieprawidłowości w stanie dostarczonej przesyłki Kupujący ma obowiązek zgłosić Sprzedawcy na miejscu tj. w przypadku odbioru osobistego, natomiast przy odbiorze przesyłki od kuriera, ma obowiązek zgłosić bezpośrednio jemu i podpisać protokół szkody bądź odmówić przyjęcia towaru. UWAGA: Jeżeli kurier odmówi możliwości otwarcia przesyłki w jego obecności, Kupujący proszony jest o dodanie na liście przewozowym adnotacji „Przyjęto bez weryfikacji stanu opakowania i zawartości przesyłki. Kurier odmówił otwarcia przesyłki”.
  4. W sytuacji, gdy kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu przesyłki, zgłaszający powinien skontaktować się z niezwłocznie z firmą kurierską, aby jej przedstawiciel przybył ponownie pod adres dostawy i umożliwił mu uzupełnienie protokołu szkody. Dokument ten jest niezbędnym dokumentem dowodowym w postępowaniu reklamacyjnym z tytułu uszkodzenia.
  5. W przypadku uszkodzeń powstałych w trakcie transportu Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia niezbędnego dowodu rzeczowego (fotodokumentacji).
  6. Zgłoszenie do Sprzedawcy reklamacji z tytułu uszkodzenia czy ubytku nastąpić powinno niezwłocznie, tj. do 2 dni od odbioru towaru, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu reklamacji.


    Najważniejsze numery kontaktowe:
  • www.funelectric.pl – tel.: 531-411-661
  • Kurier – PAKERSI Stryszawa tel. 534-180-660

W przypadku nierozumienia praw przysługujących Kupującym, informujemy że firma PETPOLONIA M.KOCZOT, A.TOMA SP. JAWNA, NIP: 552-14-17-260 i sklep internetowy www.funelectric.pl działa zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem i ustawami.

Spełniamy wszelkie normy i standardy. Więcej przeczytać można na: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

Sklep Internetowy www.funelectric.pl jest własnością firmy: PETPOLONIA M.KOCZOT, A.TOMA SP. JAWNA

adres wykonywania działalności oraz adres korespondencyjny:

PETPOLONIA M.KOCZOT, A.TOMA SP. JAWNA
34-205 Stryszawa 178c, województwo małopolskie
NIP: 552-14-17-260
REGON: 072112272
tel.: +48 531-411-661